We bieden een nieuwe manier van contact aan: Premium Support. 

Met Premium Support verandert de manier waarop we met tickets en telefonisch contact omgaan. 
Het is ons doel om je nóg sneller en gerichter te woord te staan.

Wat is Premium Support?

Premium Support is bedoeld voor servers en hostingaccounts waarbij je gegarandeerd altijd de hoogste prioriteit krijgt. Zowel telefonisch als per e-mail krijg je als klant extra aandacht. Voor de reguliere support blijven onze standaard antwoordtijden en contactmogelijkheden gelden.

 

In het kort zijn de voordelen van Premium Support:
 

  • Een apart Premium telefoonnummer met de hoogste prioriteit
  • Geen antwoordservice maar een Premium voicemail
  • Een nieuw Premium e-mailadres om tickets aan te maken
  • Nog betere antwoord- en oplostijden van tickets en standaard escalatie

Premium Telefoonnummer

We begrijpen dat je met dringende zaken snel wilt schakelen met onze supportmedewerkers. Het gebruiken van één standaard telefoonnummer is niet altijd optimaal gebleken voor de bereikbaarheid.

Vanaf nu hebben we een speciale lijn voor klanten met Premium Support.
Met dit telefoonnummer heb jij altijd voorrang bij telefonisch contact.
 

Premium Voicemail

Ondanks dat je voortaan altijd prioriteit hebt met bellen, is mogelijk dat al onze medewerkers bezet zijn. Om lange wachttijden te voorkomen hebben we een Premium Voicemail. Zodra je een bericht achterlaat wordt automatisch een prioriteitsticket aangemaakt. Dit ticket wordt met de hoogste spoed behandeld. We bellen je dan zo snel mogelijk terug.

Verbeterde Antwoordtijd

Voor het indienen van tickets via Premium Support geldt een ander e-mailadres. Hiermee worden tickets met een nog hogere prioriteit behandeld. Je ontvangt voortaan gegarandeerd binnen 4 uur een antwoord. We hanteren ook een verkorte oplostijd. 

Als een reactie op een ticket om wat voor reden ook toch langer duurt, dan wordt het ticket automatisch geascaleerd. 

 

Huisregels


We zorgen er samen voor dat Premium Support dé nieuwe manier van contact met ons is. Om dit te garanderen zijn er een aantal huisregels:

  1. De voordelen van Premium Support gelden tijdens onze openingstijden
     
  2. We kunnen niet garanderen dat direct contact altijd mogelijk is
     
  3. Onterecht gebruik van Premium Support is niet toegestaan
     
  4. Het is niet toegestaan het telefoonnummer en e-mailadres met derden te delen

Voor wie geldt Premium Support?

 

Deze VIP-service ontvang je standaard gratis bij een Managed VPS en Cloud Hosting Professional. Je hoeft zelf verder niks te regelen. Gebruik voortaan alleen het aangepaste telefoonnummer en e-mailadres.


Heb je een ander pakket en wil je toch gebruik maken van Premium Support? Neem dan contact met ons op.

Cookies Wij maken gebruik van functionele-, analytische- en tracking-cookies om onze website te verbeteren. Informatie die wij opslaan zijn je IP-adres, surfgedrag en persoonsgegevens die worden ingevuld.Lees ons beleid