Support bij VIP Internet


Bij ons staan service en gemak centraal om het VIP-gevoel te creëren. We hebben een uitgebreide sectie met handleidingen en veelgestelde vragen. Ook als jouw vraag hier niet tussen staat helpen we je graag verder.

Veelgestelde vragen

Wist je dat we een kennisbank hebben met veelgestelde vragen? De kans is groot dat jouw vraag hier beantwoord wordt. Bekijk hier onze kennisbank om direct antwoord te vinden. Staat je antwoord hier niet tussen en is er geen spoed? Stuur dan een supportverzoek naar info@vip.nl. Onze helpdeskmedewerkers behandelen je verzoek zo snel mogelijk. Bekijk hier alle veelgestelde vragen.

Handleidingen

Het beheren van je eigen website en e-mail kan uitdagend zijn. Soms heb je hulp nodig om een juiste oplossing te vinden. Bij VIP Internet hebben we uitgebreide handleidingen die makkelijk te begrijpen zijn. Dus ook zonder technische kennis kun je bijvoorbeeld eenvoudig e-mailinstellingen controleren en aanpassen. Hier vind je onze handleidingen.

Storingen

We maken gebruik van de meest betrouwbare servercentra voor onze servers. Toch kan een storing altijd onverwachts ontstaan. We doen ons best om je tijdig te informeren over het ontstaan en het oplossingen van bekende storingen. Op onze Twitterpagina houden we je ook op de hoogte van storingen en tijdelijke beperkingen van onze diensten. Wil je een storing melden? Neem dan hieronder contact met ons op. Bekijk hier ons actuele storingsoverzicht.

Persoonlijk contact

Persoonlijk contact met een deskundige is wel zo prettig. Bij ieder supportverzoek ontvang je een reactie van onze helpdeskmedewerkers. We streven ernaar om binnen 4 uur een reactie op je ticket te geven.  Zoek je contact met een supportmedewerker? Klik dan hier om direct een ticket aan te maken.
Je ticket wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen. Bij iedere reactie of update ontvang je een melding van ons. Met jouw unieke ticketnummer kun je het ticket altijd inzien.

Bekijk deze pagina om op andere manier contact met ons op te nemen.

Snel antwoord, geen uitzondering

We reageren snel. Ook zonder telefonisch contact heb je altijd snel antwoord op je vragen.

Bereikbaar, ook in het weekend

Iedere werkdag zijn we van 08:00 - 17:00 bereikbaar. Ook in het weekend behandelen we tickets en e-mail van 10:00 - 16:00.

We luisteren naar jou, met aandacht

We reageren altijd inhoudelijk op je vragen. We doen ons best om technische taalgebruik aan te passen aan jou als klant.

Vriendelijk en professioneel

Onze collega's reageren altijd professioneel en vriendelijk. Samen zorgen we ervoor dat jij als VIP behandeld wordt.