Met Pinksteren is onze klantenservice niet bereikbaar, ook niet per chat. Vanaf dinsdag staan we weer voor je klaar.

Start een chatgesprek

Start een chatgesprek en krijg direct contact met een van onze supportmedewerkers. Onze chat wordt goed gewaardeerd door onze klanten. Chat is dé manier om snel vragen te beantwoorden en issues samen op te lossen.

 

Chat direct met een medewerker

Telefonisch niet bereikbaar

Door alle maatregelen rondom het coronavirus merken we een piek in het aantal supportverzoeken. We zien dat er veel meer telefonisch contact binnenkomt dan gebruikelijk, nu Nederland massaal thuiswerkt. Hierdoor is het niet mogelijk om de VIP-support te leveren die van ons gewend bent.

Daarom zijn we tot september telefonisch niet bereikbaar. We zorgen voor een betere bereikbaarheid per chat, tickets en op social media. Hierdoor kunnen we ons beter focussen op jouw verzoek en sneller reageren.

Storingen en actuele meldingen

Ervaar je problemen met je website of e-mail? Controleer direct over een storing of gepland onderhoud is.

Overzicht storingen

Actuele meldingen

Kennisbank

Onze handleidingen en blogs vormen een virtuele kennisbank vol met nuttige en gebruiksvriendelijke handleidingen. Van e-mail instellen tot schijfruimte beheren, er is altijd een artikel.

Bekijk onze handleidingen

Lees onze blogs

Supporthelden

We zetten ons elke dag in voor jouw online succes. Samen zorgen we ervoor dat jouw website en e-mail altijd bereikbaar zijn. Benieuwd wie we zijn? Jelle stelt zich alvast voor.

Onze held Ricardo

Onze held Jelle

Premium Support

We bieden een nieuwe manier van contact aan: Premium Support. 

Met Premium Support verandert de manier waarop we met tickets en telefonisch contact omgaan. Ontvang voortaan nóg sneller een oplossing.

Bekijk de voordelen van Premium Support

Veilig online werken

We zetten ons elke dag in voor jouw online succes. Het is belangrijk dat je ook zelf op de hoogte bent van de gevaren met online aanwezigheid. Dit blog is een must read om veilig online te blijven werken.

Online werken en jij

E-mail

Door drukte rondom het coronavirus handelen we vragen over e-mail alleen per chat of ticket. Met een screenshot van je instellingen of foutmelding kunnen we je nog sneller helpen. Lees onderstaand artikel om veelvoorkomende problemen zelf op te lossen.

Top 4 foutmeldingen

Direct contact

Wij staan altijd voor je klaar. Zo zorgen we samen voor jouw online succes.

Kun je niet wachten op een reactie? Chatten is de snelste manier om direct een supportmedewerker te spreken. Wil je liever op een andere manier contact? Vul dan ons contactformulier in.
 

Openingstijden

Onze servers worden 24/7 365 dagen per jaar gemonitord. Jouw bereikbaarheid is gegarandeerd
door onze uptime van minimaal 99.99%. 


Heb je een algemene vraag of supportverzoek? Tijdens onderstaande openingstijden kun je ons bereiken.
Zijn we gesloten en kom je er zelf niet uit? Bezoek dan ook eens onze kennisbank.

Maandag t/m vrijdag
08:00 -17:00
          Chat, e-mail, Whatsapp en tickets.                      

Weekend
10:00 - 16:00
Uitsluitend e-mail en tickets.

VIP Internet

Takenhofplein 3
6538 SZ Nijmegen 

 

E-mail:

KvK:
Bankrekening:
IBAN code:
SWIFT/BIC code:
BTW nummer: 

 

info@vip.nl

09110362
157890856 (Rabobank)
NL15RABO0157890856
RABONL2U
NL808997348B01

 

Zie je iets wat niet klopt?

Dan horen we dat heel graag. Afhankelijk van de aard van de melding nemen we gepaste maatregelen.

Cookies Wij maken gebruik van functionele-, analytische- en tracking-cookies om onze website te verbeteren. Informatie die wij opslaan zijn je IP-adres, surfgedrag en persoonsgegevens die worden ingevuld.Lees ons beleid