Door alle maatregelen rondom het coronavirus zijn we alleen per chat, social media of e-mail bereikbaar.
Start een chatgesprek en krijg direct contact met een van onze supportmedewerkers. Onze chat wordt goed gewaardeerd door onze klanten. Chat is dé manier om snel vragen te beantwoorden en issues samen op te lossen.
Chat direct met een medewerker
Onze handleidingen en blogs vormen een virtuele kennisbank vol met nuttige en gebruiksvriendelijke handleidingen. Van e-mail instellen tot schijfruimte beheren, er is altijd een artikel.
Ervaar je problemen met je website of e-mail? Controleer direct over een storing of gepland onderhoud is.
Het is frustrerend als je e-mail niet goed meer werkt. Lees dit artikel om veelvoorkomende problemen makkelijk en snel zelf op te lossen. Kom je er niet uit? Open dan een ticket of start direct de chat met een van onze supporthelden.
We zetten ons elke dag in voor jouw online succes. Het is belangrijk dat je ook zelf op de hoogte bent van de gevaren met online aanwezigheid. Dit blog is een must read om veilig online te blijven werken.
We zetten ons elke dag in voor jouw online succes. Samen zorgen we ervoor dat jouw website en e-mail altijd bereikbaar zijn. Benieuwd wie we zijn? Jelle stelt zich alvast voor.
Door alle maatregelen rondom het coronavirus merken we een piek in het aantal supportverzoeken. We zien dat er veel meer telefonisch contact binnenkomt dan gebruikelijk, nu Nederland massaal thuiswerkt. Hierdoor is het niet mogelijk om de VIP-support te leveren die van ons gewend bent.
Daarom zijn we tot minimaal 2021 telefonisch niet bereikbaar. We zorgen voor een betere bereikbaarheid per chat, tickets en op social media. Hierdoor kunnen we ons beter focussen op jouw verzoek en sneller reageren.
We bieden een nieuwe manier van contact aan: Premium Support.
Met Premium Support verandert de manier waarop we met tickets en telefonisch contact omgaan. Ontvang voortaan nóg sneller een oplossing. Met Premium Support blijven we ook nu telefonisch bereikbaar.
Onze servers worden 24/7 365 dagen per jaar gemonitord. Jouw bereikbaarheid is gegarandeerd
door onze uptime van minimaal 99.99%.
Heb je een algemene vraag of supportverzoek? Tijdens onderstaande openingstijden kun je ons bereiken.
Zijn we gesloten en kom je er zelf niet uit? Bezoek dan ook eens onze kennisbank.
Maandag t/m vrijdag |
Weekend |
E-mail: KvK: Bankrekening: IBAN code: SWIFT/BIC code: BTW nummer: |
info@vip.nl 09110362 157890856 (Rabobank) NL15RABO0157890856 RABONL2U NL808997348B01 |
Dan horen we dat heel graag. Afhankelijk van de aard van de melding nemen we gepaste maatregelen.