Extended SLA

Over het niveau van de dienstverlening maken we heldere afspraken. Dat noemen we een Service Level Agreement. Standaard krijg je al ruime en persoonlijke support. Met de Extended Service Level Agreement van VIP Internet kun je rekenen op extra support. Je krijgt bijvoorbeeld de beschikking over een 24-uurs storingsnummer en een hogere beschikbaarheidsgarantie.

  • 24/7/365 storingsdienst en panic button
    24/7/365 storingsdienst en panic button
  • Hogere uptime garantie en korte response tijd
    Hogere uptime garantie en korte response tijd

Standaard versus Extended

VIP Internet levert op elk product support. Dit houdt in dat je contact op kunt nemen met de helpdesk en dat je een gegarandeerde beschikbaarheid van de dienst kunt verwachten.

Wil je naast de standaard SLA gebruik maken van extra support? Dat kan met de extended service level agreement. Met de Extended SLA ontvang je extra diensten zoals een 24-uurs storingsdienst en een hogere uptime garantie.

Je kunt alle functionaliteiten van Standaard SLA en Extended SLA vinden in de tabel hiernaast. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Extended SLA aanvragen

Je wilt meer informatie over een Extended SLA? Vul onderstaand formulier in en wij zullen binnen een werkdag telefonisch contact met je opnemen.





 
SLA StandaardMeest gekozen!
SLA ExtendedMeest gekozen!
info
Gedurende kantoortijden (08.30-18.00) op werkdagen is de servicedesk bereikbaar per telefoon 024 - 344 01 55 of per e-mail info@vip.nl. Wij streven erna om je problemen binnen een uur op te lossen. Je ontvangt in ieder geval altijd dezelfde dag nog een e-mail van ons.
Helpdesk werkdagen
info
Voor urgente zaken kun je in het weekend een mail sturen naar info@vip.nl.
Helpdesk weekend
info
We hebben op al onze servers anti-virus en anti spam software draaien die elke nacht de servers scant op virussen, spam of malware aanvallen.
Anti-virus en anti-spam
info
We voeren periodiek de laatste security updates door van het besturingssysteem en alle software pakketten (zoals PHP, MySQL en Apache). Dit draagt bij aan een veilige omgeving voor het hosten van websites.
Updates hosting stack
info
Alle servers worden intern en extern gemonitord op bereikbaarheid en performance. Wanneer er afwijkingen geconstateerd worden krijgen systeembeheerders een bericht zodat zij pro-actief actie kunnen ondernemen.
24/7 pro-actieve monitoring
info
We hebben in eigen beheer een tool-set ontwikkeld welke 24/7 ingrijpt. Mocht er onverhoopt een storing zijn op getreden in een dienst draagt dit er aan bij dat eventuele verstoringen met de server sneller verholpen zijn.
24/7 automatische recovery
info
Een Intrusion Detection System (IDS) is een geautomatiseerd systeem dat hackpogingen en voorkomens van ongeautoriseerde toegang tot een informatiesysteem of netwerk detecteert. Dit bevordert de veiligheid van ons netwerk aanzienlijk.
IDS
info
De standaard reactietijd bij een supportaanvraag is kantoortijden. Bij een extended SLA verhogen we de reactietijd aanzienlijk, naar in sommige gevallen 15 minuten.
Verbeterde reactietijd
-
info
Je krijgt de beschikbaarheid over een speciaal telefoonnummer voor het melden van storingen buiten kantoortijden.
Storingsnummer
-
info
Binnen het portaal waar je je site kunt beheren krijg je de mogelijkheid om zelf storingen buiten kantoor tijden te melden. Er wordt via deze methode rechtstreeks een SMS naar een systeembeheerder gestuurd. Deze zal dan actie ondernemen of contact zoeken met de klant.
Panic button
-
info
De standaard uptime garantie van onze systemen is 99,9%. Bij een Extended SLA committeren wij ons aan een hogere uptime.
Hogere uptime
-
 

Review over VIP Internet

"Het klantenportal van VIP Internet is uiterst klantvriendelijk. Eventuele overige vragen worden zeer snel en vakkundig opgepakt door de servicedesk. De terugkoppeling via e-mail werkt super."
Lees meer reviews over VIP Internet

Eigen server oplossingen

Managed Cloud Server

    Een afgeschermd gedeelte op een fysieke server. Je website performance wordt niet beïnvloed door anderen.
"Mijn website is veel sneller geladen dankzij de Managed Cloud Server van VIP Internet."

download de brochure, of

Meer info

Meest gekozen!

Managed Dedicated Server

    Een volledige server in ons datacenter. Je kunt gebruik maken van de volledige capaciteit van je eigen server.
"Met een MDS hebben we voldoende capaciteit om al onze klanten tegelijktijdig te bedienen."

download de brochure , of

Meer info

Hulp bij pakketkeuze

Vul de keuzehulp in en wij geven je een advies over de meest geschikte server voor jou.

Maak je pakketkeuze

Extended SLA

Neem een Extended Service Level Agreement en krijg extra support op je server.

Extended SLA

Loadbalancing

Verhoog de prestaties van je website en bescherm je website tegen uitval van servers.

Loadbalancer

Support

image description

Deskundige medewerkers staan klaar.

Bekijk de supportpagina