Reviced wordt VIP Internet.
Wij zorgen met beide teams voor een prettige overgang zodat we jou voortaan als VIP kunnen behandelen.
We begrijpen het als je vragen hebt en geïnteresseerd bent in alle wijzigingen. Jouw klantbeleving staat bij ons voorop.
Per 1 november 2019 is het zover, Reviced wordt VIP Internet.
Wat er allemaal verandert vind je op deze pagina.
We begrijpen het als je vragen hebt over alle wijzigingen en de impact voor jouw persoonlijke situatie. Veelgestelde vragen vind je hier.
Vanaf 1 november kun je het nieuwe portaal van VIP Internet gebruiken. Het portaal van Reviced is niet meer in gebruik.
De inloggegevens en uitleg zijn per mail verstuurd. Heb je nog niks ontvangen? Controleer voor de zekerheid ook je spamfilter. Vind je daar ook geen bericht, neem dan even contact met ons op.
Vernieuwd klantportaal
Gebruik voortaan klanten.vip.nl voor het aanmaken, volgen en reageren op tickets.
Als klant ontvang je toegang tot een vernieuwd klantportaal. Bestaande functionaliteiten zijn behouden en grotendeels verbeterd. Gebruik het portaal ook om gegevens te wijzigen, diensten toe te voegen en facturen te bekijken.
Je ontvangt de inloggegevens en uitleg in een aparte e-mail.
Betaalde facturen en opgeloste tickets zijn niet meer zichtbaar. Op verzoek kunnen deze worden toegestuurd.
In de eerste maanden van 2020 wordt het portaal verder uitgebreid.
Eenvoudiger en gestructureerd betalen
Je kunt openstaande facturen makkelijk en snel via iDEAL betalen. De facturatie vindt voortaan op één vast moment plaats: het begin van de maand. Hierdoor weet je wanneer je onze factuur kunt ontvangen en voorkomen we onnodige losse facturen.
Let op, het rekeningnummer, de omschrijving van diensten en de styling verandert.
Maak je gebruik van automatische incasso? Dan is er opnieuw toestemming nodig in ons nieuwe klantenportaal.
Openstaand prepaid-tegoed wordt automatisch gedurende de maand november teruggestort.
Contactgegevens wijzigen
Vanaf 1 november zijn het telefoonnumer en e-mailadres van Reviced niet meer in gebruik.
Je kunt ons voortaan per e-mail bereiken via info@vip.nl en telefonisch op 024 - 344 0155.
Dit telefoonnummer is ook te gebruiken voor ons zakelijke Whatsapp.
Onze website en het klantenportaal veranderen ook. Het domein van Reviced komt vanaf nu op deze pagina terecht.
Je vindt hier onze nieuwe contactmogelijkheden en openingstijden.
Verbeterde kennis en bereikbaarheid
De support van Reviced en VIP Internet worden samengevoegd. Het supportteam en onze kennis worden vergroot. Door als één team te werken verbetert onze focus en snelheid.
De openingstijden zijn ook ruimer: voortaan kun je ons ook in het weekend per mail of chat bereiken.
Vanaf 1 november verandert ons telefoonnummer en e-mailadres. Whatsapp en live chat zijn nieuwe mogelijkheden om ons snel te bereiken.
Onze supportpagina met diverse handleidingen vind je hier.
Volg ons ook via Twitter en Facebook om altijd op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen, onderhoud en storingen. Of schrijf je in op onze nieuwsbrief onder aan de pagina om blogs, advies en aanbiedingen te ontvangen.
Statement of Support
Met de overgang naar VIP Internet kun je een uitstekende en heldere VIP-service verwachten.
Daarom vind je hier welke support bij onze diensten hoort.
Klik op de link hieronder voor een volledig overzicht.
Een Managed VPS is een server die door ons wordt bijgehouden en gemonitord.
Jouw eigen plek in ons razendsnelle netwerk. Wij ontzorgen je met het beheer.
Beheer je eigen server. Bepaal zelf het controlepaneel.
Met een Unmanaged VPS heb je de volledige controle en beheer in ons betrouwbare netwerk.