Ontwikkelingen november

In dit artikel informeren we je over onze recente ontwikkelingen bij VIP Internet en geplande projecten die voor jou relevant zijn. Hierdoor blijf jij op de hoogte en heb je een beter beeld over wat je van ons kan verwachten.

Verhuizing

De afgelopen weken stond onze verhuizing centraal. Na 18 jaar hebben we ervoor gekozen het centrum van Nijmegen te verlaten en gekozen voor een andere locatie in Nijmegen. Het nieuwe pand is beter bereikbaar en er is genoeg ruimte om verder te groeien. Hiermee kunnen we ook beter inspelen op de trend van het groeiende aantal supportverzoeken.
De verhuizing heeft enkel betrekking op ons kantoorpand. De serverlocatie voor hosting en DNS is ongewijzigd waardoor er geen downtime van websites is geweest.

De verhuizing heeft wel invloed gehad op onze bereikbaarheid. Mogelijk hebben we je de afgelopen week minder snel geholpen als je van ons gewend bent. Ook is er (spoed)onderhoud geweest aan ons administratieve systeem. Nieuwe aanvragen, opzeggingen en wijzigingen waren tijdelijk niet mogelijk. Onze excuses als dit tot ongemak heeft geleid.

Ons nieuwe adres is: Takenhofplein 3, 6538 SZ Nijmegen.

Facturatie

We hebben ons facturatiesysteem vervangen door HostFact. Dit programma is speciaal ontwikkeld voor hostingbedrijven.
Hiermee is het voor ons eenvoudiger om wijzigingen en mutaties correct te verwerken. Dit betekent dan ook dat we op korte termijn financiële tickets sneller kunnen behandelen. De keuze voor HostFact stelt ons in staat de vernieuwde klantenportaal verder te ontwikkelen.

Nieuwe medewerkers

We hebben de afgelopen maand een aantal nieuwe collega’s mogen verwelkomen. Jan en Jelle hebben ons supportteam versterkt. Helaas nemen we ook afscheid van Roy, die een mooie uitdaging buiten ons VIP-team heeft gevonden. We zijn bezig om ons supportteam verder uit te breiden.

Huisstijl

Door onze ontwikkelingen en ambitie om systemen en kennis te verbeteren, zijn we op zoek naar een vernieuwde huisstijl die dat uitstraalt. Zodra we hier keuzes in gemaakt hebben delen we dit met onze klanten.

Albert Popken - Marketeer & Accountmanager Als Accountmanager en Marketeer weet Albert de vertaalslag te maken tussen Sales & Marketing.

Reacties op dit artikel

  • Ik wens jullie allemaal veel succes met het bedrijf op het Takenhofplein. Hopelijk blijft jullie service als vanouds: goed dus!
    @ Roy: bedankt voor alle hulp de afgelopen jaren en veel succes gewenst in je nieuwe baan.

    • Door: Piet Geelen

Reageer op dit artikel