Nieuwe support omgeving VIP Internet

Content curatie

Wij willen je graag informeren over de vernieuwing van onze support omgeving. Met behulp van onderzoek en feedback van jullie, onze klanten, hebben wij een nieuwe support omgeving ingericht. Met deze support omgeving kunnen we je sneller en doelgerichter helpen wanneer je vragen hebt en kun je de voortgang van jouw ingediende vragen direct bekijken.

De nieuwe support omgeving van VIP Internet kun je vinden door:

De support pagina geeft een duidelijk overzicht van alle handleidingen die wij voor je hebben. De handige zoekfunctie laat je direct vinden waar je hulp bij nodig hebt, en geeft misschien ook antwoord op vragen waarvan je nog niet eens wist dat je ze had. Blader gerust door de verschillende categorieën om een indruk te krijgen van de inhoud van deze omgeving.

Tickets aanmaken

Naast het feit dat je het antwoord vindt op je vragen kun je hier ook direct een ticket openen voor onze servicedesk. Hiervoor klik je op ‘Nieuw ondersteuningsticket‘ rechtsboven in het scherm. Je kunt dan direct een vraag stellen waar je snel antwoord op krijgt. Ook is het mogelijk om, nadat je een ticket hebt aangemaakt, de voortgang hiervan te bekijken. Wil je dit niet gebruiken? Prima, we reageren dan per mail op jouw vraag. Je kunt ons dan gewoon een mail sturen en geven dan zo snel mogelijk antwoord op je vraag.

Een gevolg van dit nieuwe systeem is dat je een ontvangstbevestiging krijgt toegestuurd als je ons via e-mail benadert. Je kunt hier direct uit opmaken dat je bericht in goede orde is ontvangen. Na het afhandelen van een ticket zul je een klanttevredenheidsonderzoek ontvangen waarin je aan kunt geven of je onze dienstverlening slecht, matig of goed vindt. Als je ook invult wat wij beter kunnen doen dan nemen wij dat mee voor de toekomst.

Meepraten met VIP

Als laatste toevoeging hebben we ook een forum geplaatst waar onze klanten met ons, maar ook vooral met elkaar kunnen communiceren over lopende zaken. Dit is ook de plek voor tips of ideeën voor ons of andere klanten.

Met al deze wijzigingen hopen we je sneller van dienst te kunnen zijn wanneer je onze hulp nodig hebt. Heb je opmerkingen of vragen over de nieuwe omgeving? Laat het ons weten via chat, e-mail of het nieuwe forum!

Albert Popken - Marketeer & Accountmanager Als Accountmanager en Marketeer weet Albert de vertaalslag te maken tussen Sales & Marketing.

Reageer op dit artikel