E-mailproblemen
 

Je e-mail heeft altijd gewerkt en opeens komt er niets meer binnen of ontvang je een foutmelding. Dat is natuurlijk erg frustrerend want je online bereikbaarheid is tegenwoordig ontzettend belangrijk.

De meeste mailproblemen ontstaan simpelweg door incorrecte instellingen. Je hoeft deze zelf niet gewijzigd te hebben om problemen te krijgen. Ook updates van Microsoft en Apple kunnen ongemerkt je instellingen wijzigen.

We hebben hieronder een stappenplan om je op weg te helpen. 

Controleer altijd eerst je instellingen en Webmail voordat je contact met ons opneemt. Als Webmail werkt dan is er géén storing maar staan de instellingen in het mailprogramma verkeerd.

 

Instellingen Webmail*

 

*Maak je gebruik van onze nieuwe hostingpakketten? Dan benader je webmail via webmail.jedomeinnaam.nl

Inloggen lukt niet

Kun je niet inloggen in Webmail of je mailprogramma door de foutmelding 'gebruikersnaam of wachtwoord onjuist'? Dan is je wachtwoord mogelijk gereset of is er sprake van een typfout. Je kunt het wachtwoord altijd wijzigigen zodat het inloggen weer werkt.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

 

E-mailinstellingen controleren

Als het inloggen in Webmail werkt, is er iets mis met de instellingen van je mailprogramma. Helaas kunnen updates van Microsoft of Apple ervoor zorgen dat instellingen automatisch gewijzigd worden. Zonder zelf iets aan te passen werkt je e-mail daardoor plots niet meer.

Je kunt de e-mailinstellingen hier terugvinden

 

Microsoft Outlook

Maak je gebruik van Outlook en ontvang je een foutmelding? Hieronder vind je een stappenplan.

1: Kijk of je internetverbinding werkt
2: Controleer de accountinstellingen in Outlook
3: Bekijk onze storingspagina en probeer Webmail. 
4: Zorg dat je firewall en virusscanner de toegang niet blokkeren
5: Bekijk deze pagina van Microsoft

 

Mail op Mac

Maak je gebruik van MacMail en ontvang je een foutmelding? Hieronder vind je een stappenplan.

1: Kijk of je internetverbinding werkt
2: Bekijk deze pagina van Apple of je foutmelding omschreven wordt
3: Controleer de accountinstellingen in MacMail
4: Bekijk onze storingspagina en probeer Webmail. 
5: Neem contact op met Apple

Als Webmail werkt, dan is de kans groot dat het probleem op je PC of laptop zit. Controleer daarom altijd webmail.
Wij leveren geen support op een mailprogramma.

Controleer webmail*

 

*Maak je gebruik van onze nieuwe hostingpakketten? Dan benader je webmail via webmail.jedomeinnaam.nl

Cookies Wij maken gebruik van functionele-, analytische- en tracking-cookies om onze website te verbeteren. Informatie die wij opslaan zijn je IP-adres, surfgedrag en persoonsgegevens die worden ingevuld.Lees ons beleid