Contact

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Lees bij de contactmogelijkheden hieronder welke methode het beste bij jouw situatie past.

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 08:00 – 17:00. In het weekend zijn we enkel per ticket of e-mail bereikbaar van 10:00 – 16:00. Daarnaast worden alle servers 24/7 gemonitord door onze systeembeheerders. Ook buiten onze openingstijden staat je website en e-mail veilig bij ons.

Ben je een reseller of wil je contact met een accountmanager? Stuur hier een e-mail naar onze afdeling Sales.

VIP-service

  • Deskundige collega's
    Deskundige collega's
  • Gebruikersvriendelijk ticketsysteem
    Gebruikersvriendelijk ticketsysteem
  • Gratis support
    Gratis support
  • Uitgebreide kennisbank
    Uitgebreide kennisbank
  • Persoonlijk contact
    Persoonlijk contact

Contactmogelijkheden

  • Ticket

    Het is heel eenvoudig om snel een ticket aan te maken. We zorgen ervoor dat je binnen 4 uur een reactie ontvangt. Elk ticket wordt behandeld en pas gesloten als jij vindt dat het is opgelost.
    De meeste klanten hebben de voorkeur om bij alle vragen of problemen met minder spoed, eerst een ticket in te dienen. Kom je er niet uit of duurt het te lang voordat je antwoord krijgt? Kies dan een andere contactmogelijkheid.

    Krijg je een foutmelding met je e-mailprogramma? Stuur dan eenvoudig een screenshot mee zodat we je nog sneller kunnen helpen.

  • E-mail

    Je kunt ons een e-mail sturen (info@vip.nl) als je een vraag of uitdaging hebt. Je krijgt altijd een automatische ontvangstbevestiging van je mail met een ticketnummer. Je kan altijd via support.vip.nl bekeken worden. Is je vorige ticket naar behoren behandeld en gesloten? Wij waarderen het als je een nieuw ticket start bij een andere vraag of uitdaging. Dan kunnen we nog sneller inhoudelijk reageren op je e-mail.

  • Chat

    Op onze website vind je rechtsonder een knop om onze chat te openen. Je kunt dan direct met onze medewerkers in contact komen en via de chat je vraag bespreken. Let erop dat we via de chat geen verificatie kunnen doen. Dit betekent dat we niet altijd alle gegevens van je account kunnen verstrekken. De chat kan onbereikbaar zijn als alle medewerkers reeds 3 chatgesprekken tegelijk hebben of tijdens een overleg. Je kunt dan via de knop een bericht achterlaten dat wordt omgezet in een ticket. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie op je bericht.

  • Telefoon

    Heb je een dringende vraag of last van een storing? Dan zijn wij telefonisch te bereiken. Om je te identificeren als klant zullen wij vragen naar klantnummers, factuurnummers of domeinnamen. Om je vragen te beantwoorden horen wij ook graag eventuele foutmeldingen die je krijgt. Zorg er dan ook voor dat je deze bij de hand hebt als je ons belt, zodat we je vlot kunnen helpen. Daarnaast vind je onze meest gestelde vragen in onze kennis database op onze support pagina.

    Het is mogelijk om ons te bellen op 024-3440155.

  • WhatsApp

    Je kunt ook contact met ons opnemen via WhatsApp. Dit is handig voor het sturen van screenshots of het stellen van vragen als je onderweg bent. Het telefoonnummer voor WhatsApp is 024-3440155, dit is hetzelfde als ons reguliere telefoonnummer.

  • Social Media

    We zijn actief op Twitter (@vipinternet) en Facebook. Je kunt ons via Twitter en Facebook een bericht sturen. Op Twitter houden we je pro-actief op de hoogte van storingen met onze dienstverlening of tijdelijke wijzigingen in onze bereikbaarheid.